צור קשר

בית סילבר, אבא הלל 7, קומה 15, רמת גן

03-5762513

03-6430986

    …ואז רעדה האדמה – סיפור אמיתי על הישרדות בממלכת אי הוודאות

    במהלך הטיול הגדול של אחרי הצבא, שחר, שזה עתה השתחרר משירות קרבי כמפקד פלוגה, מוצא עצמו, ללא כל הכנה מוקדמת, במלחמת הישרדות לחיים ולמוות אל מול איתני הטבע האדירים בנפאל.
    שחר וחבריו היו בעיצומו של טרק ברכס הלאנגטאנג בהימליה, כשרעידת אדמה בעוצמה של 7.8 בסולם ריכטר פקדה את נפאל. עד מהרה הבין שחר שהוא נמצא במלחמה על חייו. וכך, על הר בגובה של 3,900 מ’, החל מסע הישרדות מפרך בן חמישה ימים, כשהמשימה היחידה העומדת לנגד עיניו היא – לשוב הביתה בשלום.
    בהרצאה סוחפת ומרגשת, יספר לנו שחר על החוויה ששינתה את חייו, על כוחה של קבוצה ועל האופי הישראלי שעזר לו ולחבורתו לשרוד. בהרצאתו מזכיר לנו שחר את פניו היפות של אתוס הרעות בחברה הישראלית ואת עוצמתה של התושייה הישראלית.

    שחר זכאי, סיים את שירותו הצבאי כמפקד פלוגה מצטיין בחיל התותחנים. כיום הוא סטודנט למדעי ההתנהגות ומשמש כרכז בעמותת ‘אחריי!’ הפועלת לפיתוח מעורבות חברתית בקרב בני נוער בפריפריה הגאוגרפית והחברתית בישראל.
    בשנים האחרונות חולק שחר את חוויותיו מרעידת האדמה הקשה שפקדה את נפאל לפני כשלוש שנים במסגרת הרצאה מרגשת ומעוררת השראה ובה הוא מספר על מסע ההישרדות על רכס ההימלאיה ועל החברים שהיו לצדו בזמנים הקשים ביותר.