צור קשר

בית סילבר, אבא הלל 7, קומה 15, רמת גן

03-5762656

03-6430986

    חינוך מסביב לעולם

    כולנו רוצים חינוך טוב יותר בעבור ילדינו. לרובנו יש גם דעות ברורות ומוצקות לגבי איך נראה חינוך כזה. אבל האם יכול להיות שהדברים שנראים לנו כל כך הכרחיים ומשמעותיים לשיפור איכות החינוך הם בעצם לא יותר מאשר מיתוסים בלתי מבוססים?
    במסגרת ההרצאה יקח אותנו רועי ציקורל למסע הכרות מרתק עם חמישה מיתוסים שחוזרים ונשמעים חדשות לבקרים בנוגע למה באמת יוצר חינוך איכותי. רועי יפריך אותם לנגד עינינו בזה אחר זה, תוך שימוש בדוגמאות ממערכות חינוך וממודלים חינוכיים מכל רחבי העולם (פינלנד, יפן, ארה”ב, ניו זילנד ועוד) ותוך שילוב סיפורים אישיים מתוך מפגשים עם אנשי חינוך מהעולם והצגת נתונים רלוונטיים.

    רועי ציקורל הוא יזם המתמחה בשילוב טכנולוגיות וכלי ניו-מדיה בחינוך ומעורב במגוון מיזמים בארץ ובעולם. אחד המיזמים שהקים והוביל נבחר בשנת 2015 על ידי מגזין WIRED היוקרתי כאחד המיזמים החינוכיים המבטיחים בעולם. רועי בוגר של עשרות קורסים ותכניות של המוסדות האקדמיים המובילים בעולם ובהם הרווארד, סטנפורד, דיוק ואחרים. רועי הוא מרצה מבוקש בנושאי חדשנות חינוכית ומלמד באקדמיה קורס ייחודי ופורץ דרך המשנה את הדרך הלמידה וההוראה בהשכלה הגבוהה.