צור קשר

בית סילבר, אבא הלל 7, קומה 15, רמת גן

03-5762513

03-6430986

    דוד, גוליית והרוגטקה…. אמנות האפשר

    ‘זה לא יעבוד’, ‘ככה אנחנו עושים דברים’, ‘אתה עוד צעיר ולא מבין כלום’, את המשפטים האלה שמע טל עקרוני בעשור האחרון מכל כיוון אפשרי. שמע ולא נבהל. טל, יזם מגיל 16, ממחיש בהרצאתו כיצד רוגטקה מכוונת היטב, הנתונה בידיו של צעיר נחוש, אמיץ וחדור מטרה, הופכת לנשק רב עוצמה מול ארגונים ‘גולייתיים’.
    בהרצאתו מספר טל כיצד רתם גופים ממשלתיים וארגונים גדולים כגון צה”ל, משרד החינוך והמכללה למנהל ליוזמות חברתיות חדשניות ואפקטיביות, מהסוג שמעולם לא היה עולה בדעתם הארגונית לחולל.
    טל ישתף אתכם במגוון הכלים הפסיכולוגיים, המשפטיים והפוליטיים והטכניקות היצירתיות בהם השתמש כיזם צעיר ונחוש על מנת לגרום לגופים ממשלתיים ולארגונים גדולים, אשר נחשבים לכבדים ולאיטיים במיוחד, לנוע קדימה ולהירתם ליוזמות ששיפרו את איכות חייהם של עשרות אלפי אזרחים. בהרצאתו יחשוף טל כיצד הדברים נראים באמת מאחורי הקלעים ויסביר כיצד ניתן להניע גם את אלו שנחשבים כבלתי ניתנים להנעה.

    טל עקרוני הינו מומחה לחינוך פיננסי, יזם חברתי ועסקי, סטארטאפיסט ומרצה לכלכלה. הוא מרצה ומנחה מבוקש המעביר הרצאות וסדנאות למנהלים, לבני נוער ולסטודנטים בכל רחבי הארץ. כבר לפני למעלה מעשור ייסד טל את תכנית החינוך הפיננסי הראשונה בישראל, שנקראת ‘היכון, החל, צא!’ היום הוא משקיע את מיטב מירצו ויכולותיו לטובת הקניית אוריינות פיננסית לציבור הרחב בכלל ולצעירים בפרט.