צור קשר

בית סילבר, אבא הלל 7, קומה 15, רמת גן

03-5762513

03-6430986

    איך לחשוב כמו קוסם

    האם מניפולציה תודעתית היא חטא? האם כולנו עושים בה שימוש, במתכוון או שלא במתכוון, או שמא היא שמורה לממלכת הנוכלים?
    עם רקע מקצועי בתודעה האנושית וניסיון מעשי בהשפעה ושכנוע, בן רילטרס יחלוק איתכם את הסודות והטכניקות של אמני המחשבות ויאפשר לכם לזכות בהצצה נדירה אל סודות ההשפעה של תחום מסתורי זה.
    ההרצאה של בן רילטרס מעניקה למשתתפים כלים פרקטיים להגברת יכולות ההשפעה שלהם, בין אם לצרכי שיווק, חינוך או שכנוע. הטכניקות שיחשוף בן, באמצעות הדגמות (והסברים!) של קסמים ומחקרים פסיכולוגיים, תסייענה לנו להבין את האופן בו נבנית מחשבה ולהבין מה משפיע על קבלת ההחלטות שלנו.
    במסגרת ההרצאה יחשוף בן חלק ממרכיבי ארגז הכלים של אמני המחשבות ויסביר מהם קיצורי דרך מחשבתיים וכיצד ניתן לנצל אותם, או במילים אחרות “איך לחשוב כמו קוסם?” בדרך ניחשף למגוון דרכים שבאמצעותן ניתן להטות את התודעה ונלמד שיטות למגן את ההחלטות שלנו מפני הטיות ומניפולציות.

    בן רילטרס (נטע ברסלר) נמנה עם אמני המחשבות המובילים בישראל. על אף גילו הצעיר הוא הספיק לעבוד עם השמות הגדולים ביותר בתחום וזכה במספר תחרויות מקצועיות. בן מתבלט בשילוב אלמנטים ממדעי-המוח, הקוגניציה והפסיכולוגיה כדי ליצור אשליות חכמות שיגרמו לקהל להאמין בכל דבר. הוא מחליף כיסאות עם הקהל ונותן מבט מרתק אל מאחורי הקלעים של עולם הקסמים והאשליות.